2012. október 24., szerda

Fogyjunk együtt III. - Sport

Sziasztok!

A mai részben a sportolásról lesz szó. Minden életmódváltáshoz elengedhetetlen egy jó mozgásforma. Én úgy gondolom, hogy manapság már annyiféle sport van illetve annyi helyen lehet sportolni, hogy mindenki megtalálja  a magához illőt. Nagyon fontos, hogy figyeljünk arra, hogy a súlyunknak és az edzettségi szintünknek megfelelő válasszunk. Tehát ha 30 kg súlyfeleslegünk van, ne kezdjünk el futni, mert a térdünk nem biztos, hogy díjazni fogja.

Akkor kategorizáljunk!
1. Már most is sportolok!
2. Nincs rajtam túl sok súlyfelesleg, viszonylag fitt vagyok.
3. Van rajtam plusz, nem vagyok túl edzett.
4. Nagy súlyfeleslegem van, egyáltalán nem vagyok edzett.

Futás:
Talán a legegyszerűbb mozgásforma. Futni majdnem bárhol és bármikor lehet. Barbi írt is egy jó cikket "Hogyan tanuljunk meg futni?" címmel. ITT olvashatjátok! Én a 1. és 2. kategóriának ajánlom.

Hastánc / hastánc aerobik:
Erről már írtam, szerintem ez egy jó mozgásforma. ITT olvashattok erről! Vicces szerintem, de jól megmozgat. Mindenkinek, vagyis mind a 4 kategóriának ajánlom. Persze csak addig amíg bírjátok!

Edzőterem:
Nem is olyan régen próbáltuk ki az egyik barátnőmmel a hozzánk legközelebb eső edzőtermet. Vidám, jó hangulatú óra volt, korrekt tanárral. Érdemes szétnézni edzőterem fronton is. Igaz itt "csak" 6-7 féle óra van, de pont elég egy ekkora helyhez. Nézzetek szét és ha alkalomszerűen is , de érdemes lejárni. Mikor ugrálnál, hangos zenére, egyedül, otthon egy órán keresztül? Csajos programnak is megfelel. Szedjétek össze a barátnőiteket és irány egy jó terem! Kinek ajánlom? Órafüggő, tehát egyeztessetek a teremben!

Torna otthon:
Tornavideó youtube csatornáját ajánlanám nektek. Több szinten vannak tornák, én például a legjobb gyakorlatokat mixelem. ITT találjátok a videókat. 68 közül választhattok! :)

Séta:
Nem mondok semmi újat azzal, hogy a séta is mozgás. Főleg nagyon nagy súlyfelesleggel rendelkezőknek ajánlanám. Nem olyan megterhelő, mint a futás, de kezdetnek tökéletesen megteszi. Utána lehet váltani! :)

Sport:
Bármilyen sport, nagyon hasznos, bár ezt mondanom sem kell! Ha valami tetszik vágjatok bele, fiatalabbak már nem leszünk!

Barbi még írt az általa kipróbált mozgásformákról is! ITT olvashatjátok!

Házi feladat:
1. Válaszd ki melyik mozgásformát szeretnéd kipróbálni!

Kíváncsi vagyok a véleményetekre és az általatok kipróbált mozgásformákra! Mit sportoltok? Mit tudtok ajánlani a többieknek?

Mára ennyi fért bele, legközelebb az Én választásaim! rész jön.


2 megjegyzés:

agcsok írta...

Én bicikliztem 2 éve nyáron minden nap meg volt a 15 km, ami szépen formába tartott csak aztán a suli alatt nem volt időm szval fel is szedtem a kilókat. Ezután jött Rubint Réka :) Na vele körülbelül minden másnap összehoztam egy dvd-s randit :D Eleinte csak 20 perces blokkot csináltam, aztán 40. A 4 hónap alatt ezzel a módszerrel plusz azzal, h nem ettem egy falat kenyeret sem lefogytam hat kilót. Ezt azóta sem szedtem vissza bár a tornával leálltam. Most járok minden kedden aerobicra, de hiányzik a Réka hatás :) Szóval újra neki álltam Rékázni. Én mindenkinek csak ajánlani tudom átmozgat és igenis van hatása! :)

Nóri írta...

A Rubint Réka tornát még pont nem próbáltam, de köszi a tippet! :)

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes