2012. április 2., hétfő

Mai edzés

Talán még nem késő leírnom a mai edzésem, hátha valaki még csak most áll majd neki :)

20 perc has: Rubint Réka Add újra önmagad (2011)
20 perc popsi: Rubint Réka Add újra önmagad (2011)



Mai étrend:
Reggeli: itthon készített "gyros": gyros fűszeres csirkemell, sok sok salátával, paradicsommal, paprikával és igény szerint zsömlébe lehet rakni, vagy magában enni
Ebéd: Pörköltből kihalásztam a húsit, köretnek savanyúság (káposzta)
Vacsi: kihagyom :)

Nálatok? :)

14 megjegyzés:

Vick írta...

R: 2 db virsli, 2 sz abonett, 2 dl tej
T: -
E: vega-light rakott káposzta
U: 1 db körte
V: -

Mozgás: taposás, zsírégető torna

:)

Mia írta...

Jól hangzik!! :)
Nálam Reggeli: banán turmix
Ebéd : csirkehusi leves,zöldségek
Vacsi : párolt brokkoli és cukkini

Rita írta...

Reggeli: 2 főtt tojás
1 paprika
3 szelet tarja
Ebéd: Joghurt+ 2 marok szeder
tönkölykorpás kakaós süti
Vacsora: 2 tojásból+1újhagyma+1 paprika+2 szelet tarja sonka rántotta kevés olíva olajon+só bors koriander

Ennyi lett volna plusz eddig 1,5 liter víz

20 perc RR 2010 karedzés
20 perc RR 2011 comb :))

Anett írta...

r.:2 abonett
e.: gombapaprikás kevés tésztával. mivel én készítettem így garantáltan kevés olajjal
v.egy pirítós

most pedig megyek:
RR: 2010 40 perc extra popsi és 20 perc felsötest

Barbara Sipka írta...

Hú csajok! Királyok vagytok!!! :D ó sorry királynők :))

Cseh Katalin írta...

Szia Barbi:) Azt szeretném megkérdezni, hogy Rubint Rékától melyik DVD-kelt tudnád leginkább ajánlani?:)
A Rubint Réka Napi 20 perc című DVD-je van meg nekem:) de szeretnék másra is tornázni:).
Előre is köszönöm a válaszod:)

Barbara Sipka írta...

Alakreform, Add önmagad, Add újra önmagad, légy feszes és fitt
:)

Francis írta...

Sikerült megszereznem a 2011-es Réka dvd-t :) megcsináltam a hasizom első 20 percét de még legalább egy blokk feneket csinálok vagy a következő 20 perc hasat :)
Egy kérdésem lenne. Nekem nincs itthon step lépcsőm, ahogy gondolom másoknak se nagyon :D Ti hogy oldjátok meg azokat a gyakorlatokat amelyekhez kéne? van itthon egy sámlim :D de túl magas, és nem elég széles (lecsúszok róla :S). Megpróbáltam, elfektetni akkor viszont inog és hát ülni sem túl kényelmes rajta :S
Egyéb ötlet valakinek? :/

Francis írta...

Jaj és másik kérdés. Nekem néha hasizom közben nem a hasam fáj hanem átvetődik a gerincemre :S nem tudom mit csinálok rosszul, mert nem az egész alatt a gerincem fáj csak pár gyakorlatnál. Például mikor nem tarkón hanem nyújtva kell hogy legyen a kéz. De ha átváltok tarkóra akkor elmúlik :/ Figyelek arra is hogy a mellkasom emeljem. Tehát ötletem sincs miért a gerincem fáj néha :S

Barbara Sipka írta...

egy jó nagy lexikonnal helyettesítem :D

Barbara Sipka írta...

hát ezt sajnos nem tudom :(

Francis írta...

Háhá :D Ez tetszik! :D Talán nekem is van valami vastagabb könyvem, maximum többet használok majd :D Köszi az ötletet! :)

Cseh Katalin írta...

Köszönöm szépen:))

Kriszti írta...

Ez nálam is mindig előfordul egyébként, viszont egy idő után észrevettem tükörben, hogy rohadtszépen kiformálódott a gerincem körül az izom, pedig semmi gerincgyakorlatot nem végeztem, tuti, hogy ettől lett, hogy hasedzés közben megterheltem, én spec. örülök neki :DD

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes