2012. április 4., szerda

Mai edzés

Valahogy nem éreztem jól magam, úgyhogy a mai edzés mindössze 20 perc hasizomból állt.
Tegnap rettenetes mennyiségű csokit pusztítottam el, nem tudom mi jött rám, de annyira kívántam, hogy nem tudtam ellenállni. Valószínűleg ezért nem voltam olyan jó állapotban :) Huppsz...
De hát gyarló emberek vagyunk ......:)




Az étkezésem:
Reggeli: két szelet vajas kenyér (light)
Ebéd: sült csirkemell savanyúsággal
Vacsora: rántott máj savanyúsággal

Ma beszereztem egy fogyókúrás receptkönyvet, alig várom,hogy kipróbáljam :))Ha valami beválik megosztom veletek is!

Remélem nektek jobban ment a mai nap :)))

2 megjegyzés:

Rita írta...

Reggeli: egy rozs zsemle +2 szelet sonka és egy vékony sajt+ ketchup

Uzsonna:ananászos joghurt

Ebéd: Egy süti (tk banán kenyér csak megkóstoltam jó lett e, az lett!)

Vacsora: kevés krumpli püré resztelt máj tzatziki saláta :)) plusz még egy picike szelet süti

Edzés még most jön de szerintem 20 perc RR kar és 20 perc zumba lesz :))

Thündérke írta...

Ma ki kellett hagynom az aerobikot :( ilyen még nem volt:( annyira szar ma (is) a gyomrom, hogy hihetetlen:(. Nem tudom mi van velem mostanság, de sokszor szar a hasam:( múltkor két napig égett a gyomrom:O lehet valami speckó diéta/kúra kéne:( nem tudom:(.

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes