2012. április 16., hétfő

Itt tartok ma

Mai edzésem Jillian Michaels 30 day shred 2. rész volt.
Azt hiszem jobb ha a kezdők az első DVD-re tornáznak, mert ez még nekem is durva volt. 27 perc atom izzadás és brutális szívdobogás....egyébként nagyon jól esett, de tényleg brutálisan keménynek tűnt.



Reggelim: 2 szelet light kenyér vajkrémmel
Ebéd: marhahúsleves tészta nélkül, sül kacsamell salátával
Uzsonna: megkívántam a hétvégi vadast, úgyh a szószból ettem egy keveset
Vacsi: 3 szelet light kenyér tonhalkrémmel, alma











Van egy ötletem :) Nem tudom, hogy ki mit szól hozzá, de én nagyon szívesen látnék itt a blogon vendégposztokat Tőletek (akár bloggerektől, akár nem bloggerektől). Nagyon szívesen olvasnám a Ti tapasztalataitokat, élményeiteket, sikereiteket a fogyókúrával, edzésekkel kapcsolatban.Hátha kapunk még sok jó ötletet,hogyan lehetünk még eredményesebbek!
Akinek van kedve megosztani a többi olvasóval (ha nem szégyenlős akár képekkel is) a változást, vagy a napi rutinját, annak nagyon szívesen látom az élménybeszámolóját a barbara.sipka@gmail.com email címre és utána ki is rakom ide!

Remélem lesz aki él a lehetőséggel!

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

olyan jól nézel ki:$

djkaty írta...

Szia! Díjat kaptál tőlem, kérlek, vedd át:
http://djkatybeauty.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam-1-resz-liebster-dij.html
:-)

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes