2012. március 31., szombat

Egyél! Igyál! Mozogj!

Úgy gondoltam, hogy kis segítség képpen leírom azokat az Update1-es ételeket és italokat, amiket bűn nélkül fogyaszthattok a nap folyamán és ti is be tudjátok szerezni Update üzlet nélkül.


Gyümölcsök:

  • alma (lehetőleg zöld)
  • citrom, grapefruit,
  • cseresznye, meggy,ribizli
  • görög dinnye, sárga dinnye (bár néhol azt írják róla, hogy nem a legjobb diétás gyümölcs)
  • egres
  • eper
  • kiwi
  • málna


Húsok:
  • csirkemell
  • hekk
  • kagyló
  • marhahús, sertés (ezeket akkor fogyasszátok ha már nem a fogyás a legfőbb cél)
  • pacal
  • konzerv hal (paradicsomos, olajos)
  • ponty
  • pulykahús
  • rák
  • virsli (füstli)

Felvágottak:
  • baromfi párizsi
  • csemege karaj
  • fokhagymás felvágott
  • tarja
  • sonka
  • füstli

Tejtermékek:
  • Anikó sajt
  • CBA tej 1,5%. Tesco tej 1,5 %
  • edami, feta sajt
  • aludt tej
  • házi sajt
  • kefír (sovány)
  • Milli, Sole tej 1,5 %
  • tehéntúró

Tojás


Zöldségek:
  • paprika
  • cékla
  • retek
  • saláta
  • gomba
  • fokhagyma
  • karfiol
  • káposzta
  • hagyma
  • padlizsán
  • paradicsom
  • paraj
  • patiszon (csillagtök)
  • snidling 
  • sóska
  • tök
  • uborka

Italok:
  • citromlé
  • szénsavmentes ásványvíz (ízesített is)
  • light üdítők (cola)
  • light energiaital (ennek annyira nem vagyok híve...)
  • paradicsomlé
  • tea, kávé (cukor nélkül, édesítőszerrel)
  • Sió light italok (kedvenc!!! :)
  • csapvíz
Forrás: http://dieta-abc.hu/norbi_update-1.php   Itt még sok hasznos dolgot találtok!

Azért írtam le őket, mert nagyjából én is e táblázat szerint étkezem és szerintem az alapanyagokból bőven lehet olyan ebédet, vacsorát készíteni, amik laktatóak.
Kenyér helyett a Ceres sütöde light kenyerét szoktam vásárolni, de ha van akkor az Update 1 szeletelt kenyeret. A közelünkben nincs "Norbibolt" (én csak így hívom :D ) szóval máshogy kell megoldanom. Akinek van a közelében az könnyebb helyzetben van :)
Nem mondom, hogy csak Update ételekkel lehet lefogyni, de ha igazán jó és tartós eredményt akarsz a saját tapasztalatom szerint ezt ajánlom.
Ahogy olvashatjátok sok fogyással foglalkozó oldalon, a fogyás és alakformálás "csupán" 40%-a múlik a testmozgáson és 60% azon, hogy mit eszel. Tehát nagyon fontos, hogy rendszeresen mozogjunk, de az is, hogy megfelelően táplálkozzunk.
Nyilván ha mozgunk napi másfél órát, aztán beülünk a mekibe egy jó kis BigMac-re akkor nem fogunk sokat javulni. Ezzel egyébként nem azt mondom, hogy egyszer kétszer nem lehet bűnözni. Én is beülök néha a  mekibe, de nagyon ritkán teszem.
Ami még nagyon fontos és nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a fogyást igen is elősegíti ha sok-sok vizet iszol! Naponta 2-3 litert muszáj!Ha óránként egy pohárral megiszol, már akkor is nagyon sokat teszel magadért! Nem beszélve arról, hogy ez jótékony hatással van a bőrünkre: eltünteti a pattanásokat, a narancsbőrre is kiváló megoldás és bőrfeszesítő.

Mozgás:

Ha tartós eredményt szeretnénk és viszonylag hamar, akkor elengedhetetlen, hogy legalább két naponta mozogjunk. A legjobb ha heti 6 nap. 1 pihenőnap ajánlott, az izmok regenerálódásához.
Naponta minimum 20 perc, bár én úgy gondolom, hogy ha elsősorban a fogyás a lényeg és még nem az izmosodás, akkor ennél egy kicsit több kell, hiszen a zsírégetés úgy 30-40 perc múlva indul be. Szinten tartáshoz már elegendő a 20 perc is.
Leírom egy  általános heti edzésprogramom:

Hétfő: 20 perc has
Kedd: 1 óra flirty girl fitness ( ez általában kar, has, comb)
Szerda: 20 perc has vagy popsi
Csütörtök: vagy pihenőnap vagy 20 perc has
Péntek: 1 óra: 20 perc has, 20 perc comb, 20 perc popsi vagy 1 óra flirty girl fitness
Szombat: pénteki ismétlése vagy 1 óra Callanetics
Vasárnap: 1 óra valami tetszés szerint :)

Mivel nekem már nem a fogyás az elsődleges cél ezért ennyi is elég, de van hogy még néhol megtolom plusz 20 perccel, ez idő függő.

És akkor nézzünk néhány inspirációt :) (én kiraktam egy hasonló képet a gépem fölé és ha lusta vagyok csak ránézek és már öltözöm is át :) )











4 megjegyzés:

Vick írta...

Aaaa...Barbi mondták már, hogy baromi inspirálóan írsz? :)
Megyek is tornázni! :) Pusz

Barbye's World Make-up and Hair írta...

Nem, de nagyon örülök neki ha így van!! :D

Myra6 írta...

Szia. mivel nekem sem nem a fogyás a célom hanem az alakformálás akkor a te edzésterved nekem is beválna? és még annyit szeretnék kérdezni, hogy az a flirty girl fitness az tulajdonképpen micsoda? :) mert még soha nem halottam róla

Barbye's World Make-up and Hair írta...

Szerintem mindenkinek ki kell tapasztalni,hogy mi válik be neki, mert van,aki hamarabb izmosodik, van ,aki később
Ők egy táncos lányokból álló csapat, a másik blogomon olvashatsz róluk bővebben is :)

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes